Nejčastější dotazy ohledem změn v programu způsobených v rámci Covid opatření.
- Mám koupené vstupenky přes internet na akci, které se vládní nařízení týká. Co mám nyní dělat?
- Mám koupené vstupenky na fyzickém prodejním místě. Co mám dělat v tomto případě?
Informace pro návštěvníky
Vážení návštěvníci, pořadatelé nyní intenzivně řeší organizaci ohlášených akcí. Akce buďto proběhnou v ohlášeném termínu, nebo budou přesunuty, v krajním případě se zcela zruší. Buďte prosím trpěliví, pořadatelé nejsou v lehké situaci.
Nejčastější dotazy:
1. Mám koupené vstupenky přes internet na akci, které se vládní nařízení týká. Co mám nyní dělat?
Prosím vyčkejte, protože nastane jedna z těchto tří variant:
a) Akce proběhne v ohlášeném termínu.
Na email a případně i smskou obdržíte ráno v den akce připomínku, jak jste u nás zvyklí.
b) Akce bude přesunuta na nový termín.
Potřebné informace Vám dáme emailem vědět a také je uveřejníme zde na blogu. Vstupenky zůstávají platné na nový termín, není potřeba nic dělat.
c) Pořadatel akci definitivně zruší a pověří nás kompenzací vstupného.
Emailem obdržíte podrobné informace, jak dále postupovat.
Pokud Vám nevyhovuje náhradní termín přeloženého pořadu, nabízíme kompenzaci ve formě poukazu, který má stejnou hodnotu jako koupená vstupenka. Poukaz lze využít na akce pořádané SKS Svitavy. (Platnost poukazu je do konce roku 2021).
2. Mám koupené vstupenky na fyzickém prodejním místě. Co mám dělat v tomto případě?
Sledujte prosím seznam přesunutých a zrušených akcí na tomto blogu a kontaktujte nás emailem až v okamžiku, kdy je akce definitivně zrušena. Fyzická prodejní místa zaplacené vstupné nevracejí.Tento poukaz můžete uplatnit na kterýkoliv jiný pořad či filmové představení v kině Vesmír. Poukazy jsou k dispozici v recepci Fabriky.
DEFINITIVNĚ ZRUŠENÉ AKCE - kompenzace vstupného
Vstupné na akce, které byly pořadatelem zrušeny bez náhrady termínu, bude kompenzováno poukazy, pokud se pořadatel nerozhodne jinak.
Prosíme, napište nám email na adresu: info-zrusene-akce@smsticket.cz
Do textu emailu napište tyto informace: datum akce, název, číslo vaší vstupenky.
Vaše žádosti řešíme intenzivně, vzhledem k mimořádné situaci to ale může trvat i několik týdnů. Děkujeme za pochopení.
Žádosti o kompenzace přijímáme nejpozději 3 týdny od oznámení zrušení akce. Pro pořadatele akcí je tato situace velmi kritická. Pokud se rozhodnete pořadatele podpořit, o vrácení vstupného nežádejte. Děkujeme.
PŘESUNUTÉ AKCE NA NOVÝ TERMÍN
Pokud se pořadatel rozhodne akci uspořádat v novém termínu, bude tento nový termín uveden zde na blogu a návštěvníci se zakoupenou vstupenkou obdrží informaci emailem. Vaše vstupenky zůstávají vždy v platnosti a není potřeba je měnit za nové.
Žádáme návštěvníky o trpělivost. Neobracejte se na naši infolinku s dotazy, zda se akce bude nebo nebude konat. Vše uveřejňujeme denně zde, nebo na vašem emailu.